Permulaan Oktober.


Assalamualaikum
Alhamdulillah bulan Oktober kembali lagi. Dan selesailah sudah 30 hari dei bulan September. Permulaan bulan ini di mulakan dengan sebuah lembaran baru yang lebih positif dan berinspirasi.

Sudah lama aku cari dan cari. Akhirnya milik aku juga sebuah buku yang diinspirasikan oleh Prof Dr. Muhaya Mohamad. 



Seorang pakar motivasi dan doctor mata yang aku adore. Setiap butir bicaranya memberikan semangat baru, aura positif dan menyedarkan.

Doakan 40 hari yang akan datang aku akan jadi Insan Baru ! J aku dah cuba pakai socks. Doakan aku terus istiqamah dan bertambah dekat ke jalan Allah. Amin.



Kalau ada masa boleh dengar segmen Dr. Muhaya dekat Ikim.fm setiap hari rabu pagi. Bersama-samalah kita menjadi insan yang cemerlang dan ber-aura positif. ;) 





semua pics di atas adalah ihsan Mr.Google.

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story