Faizal Ismail (FBI) hotfm berhenti dari HotFm

Assalamualaikum
Faizal Ismail or known as FBI adalah antara pengacara radio yang aku suka. Aku dengar HotFm pun sebab ada FBI dengan Fara Fauzana (Fafau). Aku minat dengan kimia antara mereka dalam slot AMCrew. Sebelum AG masuk pun meriah pagipagi aku. Patutlah pagii tadi aku macam nak sangat dengar HotFm even Enna (jiranaku) suro tuka EraFm. Aku tuka pastu dia kua dari bilik aku, aku tuka HotFm balik.
Tuptup, aku tengok Twitter, FBI post something that make mr shock. Even AG pun shock. Fafau xde, fafau g annual leave ke Maldvi. Tak tahu lah, tajuk borak pagii tadi de kaitan atau tak. "Ikut kata hati.."
Lepas twit tkejut tuh lagu yang main sume cam sad je. And dekat twitter siap de hachtag #FBIjanganpergi. Ramai sebenarnya yang dengar celoteh AMCrew demi mewarnawarnikan pagii.
Berapa tahun berturut-turut kot FBI dapat award penyampai radio lelaki. Rezeki Rezeki. Semoga apa yang akan FBI lakukan dipermudahkan dan dimurahkan rezeki.
Camne la pagii Esok FBI Fafau xde. AG sorang je?
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

UJIAN HIV PRA PERKAHWINAN 2017

Suntikan Vaksin HPV Percuma

Part 1- Percutian ke Perth, Australia Julai 2016