1month 4days or 34 days

Assalamualaikum
Sangatttlah tidak ku sangka yang nurhawa the great Berjaya tidak pulang ke rumah selama tigaplohpat (34) hari. The new record since im here! *UTM*
Tapi masa yang mama datang jaybe tak termasuk eh. Mama datang jumpadekat Skudai lain sekali dengan aku touchdown dekat pekan kapar tuh.
Amatlah terharu dengan kerinduan oleh sanak saudara jiran tertangga. Hiperbolass gilos.

*pic texting from mama*


See. Terharu rasa nak balikk je terus mala tuh lepas baca text dari mama.
The biggest diff masa aku balik nih is HARGA TIKET BUS DAH NAIKKK!
Last aku naik bus dari Sri Putri-Klang  masa cuti sem (bulan June) harga tiket RM33.50
Dan last Friday aku balik same place Sri Putri-Klang harga tiket dah RM37.50
Yang pelik, dari Klang-Sri Putri last sem (around Mei) harga tiket RM35
Yang latest aku dah beli tiket balik dari Klang-Sri Putri untuk this Wed RM40.
Wooo, how its can be? Makin kuranglah aku nak balik
Kalau last sem aku balik rumah sebulan 2 kali, kali nih nak balik sebulan sekali pun aku masih berkira-kira nih. =_=’
Kos sara diri dah makin meningkat. Tapi berat badan aku masih belum menurun. *motipsangat*

Apapun, jangan bersedih dukacita.
Nasi impit, kuah kacang, ayam kicap, kuah lodeh dah siap masak!
Selamat hari raya!
Tahun nih Alhamdulillah de rezeki lebih. Kalau yang free tuh datanglah rumah tolong melapaah eh. ;)
Seronok-seronok jugak jangan lupa esaimen Construction Technology 4 tak submit lagi.
Jangan makan daging banyak sangat takut nanti penuh spital, naik kolestrol memasing.
Or tip makan-makan jugak jangan lupa minum air citrus (limau or masam2) or yang fav is air timun+limau kasturi. Memang  segar bugar je lepas minum.
Selamat mencuba! :D

Selamat berpuasa dan selamat hari raya! 

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story