wishlist 2013 been updated! ;)

assalamualaikum

alhamdulillah masih diberi kesempatan dalam menikmati nikmat Allah

tahun 2012 aku akhiri dengan stadi at bilik tercinta dengan kengkawan
tiada keseronokan
tiada keluarga disisi (sbb at jB)
tiada mkn mlm yg sedap
tiada seperti tahun lepas.

aku tengok bunga api dari tingkap bilik
then aku tido! 
sekian

ok, nih de sedikit perubahan
walaupon azam 2012 aku tak banyak sgt yg aku dah capai
tapi . .
aku arap aku dipermudah an urusan utk hadapi tahun 2013 ni

wishlist updated! >.<

last year wishlist . . bubye! \^^/

semalam 120k orang di  dataran merdeka shah alam
Allahu Akbar . .


gengs, esok aku akan attempt first paper.
building services1
wish me luck
and be nice to me ok, BS!! >.< 

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story