Perancangan Cuti Semesta #3



alhamdulillah masih ada hari untuk ku
hari ni.

haii!
:D
tarikh dikalender menunjukkan --> 14/1/13
cepatlah masa berlalu.
esok 15/1/13
selasa
payper ke3 akhir
#PrinciplesOfStructure
Structure kot~~
semoga dipermudahkan urusan
:D
amin

di-congakcongak ada 5hari lagi berada di bumi #UTMAwesome 
sila + dengan hari ini sebab aku masih di sini *Skudai.
dah nak set dah apa yang aku nak buat sepanjang cuti 3minggu yang lama sgt!

yang paling atas adalah:
1. jumpa papa, mama, adam, atok!
2. jumpa si DIMPLE ! :)
3. try dress peplum yang look #Awesome beli di Padieka.Com
4. hantar kain lycra ke cik zira untuk di jait.
5. SHOPPINGGGGGG!
5.1 Ikea
5.2 The Curve
5.3 SACC Mall

5.4 Setia City Mall
5.5 Kamdar

aku tak pasti kenapa 5.5 tuh kamdar~~

6. renovate deko bilik! (sgt xsabar)
7. buat bun sosej
8. buat kek batik byk2
9. nak try buat butter cookies! nyummmnyumm
10. hangout with super gojes #Bff
11. kerja sambilan (sebab nak shopping!)
12. Harap nak hangout berfoyafoya! :D
hahahaha

note: aku balik 18 Jan 2013 nih! Jumaat :D
        sila teruja untuk aku! 

Apabila kita gagal merancang, 
kita merancang untuk gagal.


#kita hanya mampu merancang 
Allah yang menentukan


Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story