Salam Sabtu jB.

Alhamdulillah, masih ada hari ini untuk aku.
:)

semalam 11/1/2013
selesai jawap payper #Financial.
2jam
tak kurang tak lebih
tapi yang sadis aku xsempat nak selesaikan semuanya dengan lengkapnya.

aku truss frustrated
aku tension
aku nak jadi zombie
aku jawap payper #Financial tanpa toleh kanan kiri
depan belakang
tak sempat nak berangan nikah nak pakai baju warna apa,
nak makan apa, nak deko bilik.
tak sempat
tak sempat
OhMaiii.
seriously, tiada kesempatan semua itu.
sebab apa?
sebab payper #Financial sangat tough macho sangat tidak memberi peluang untuk tangan aku
berhenti berehat.

nasib baik final exam payper #Financial nih 40% 
sahaja!
hahahaha

aku tinggal di UTM nih lagi 6hari
dan
payper yang masih bersisa ada 3papers!
seronok!
tinggal paper

#PrincipleOfStructure
#ConstructionTechnology2
#CostEstimate

semoga tiga papers tak se-huruhara paper
#ConstructionOfMeasurement
and
#Financial
yang aku tak sempat nak selesaikan.

amin!
:)

nasib baik average ramai je budak kelas kau yang tak 
sempat nak selesaikan jawap paper yang macho tuh!
:D

hahaha. tah pape tah.


#buatlah baik sebanyak yang mungkin.

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story