Jangan Ikut Langkah Ini.


alhamdulillah
masih lagi bernafas

dikesempatan ini nurhawahaider nak minta maaf kepada sesiapa la 
yang dikenali atau tidak
jika ada melakukan kesilapan

ok, la review sal ape itu #QS?
faham dak?
dak faham?
canne eh?
nanti bila den free den cito laie 

ok ok ok ok
berdasarkan tajuk diatas aku nak kongsi sikit 
semalam
8/1/2013
selasa
payper ke-2
#TITAS

alhamdulillah soklan dy ok,
jawapannye yang x ok
hahahaha
banyak kot
80soklan
1jam30minit
and kebanyakkan soklan dia yang pilih mana betul
I, II, III, dan IV
memang gagah la aku nak baca jawapan satu persatu
tapi aku gagahkan jugak la

TAPIIIIII!
yang paling sadis dalam dewan exam tuh
tengah beria-ria aku hitamkan borang OMR tuh
*aku pon xfaham kenapa dorang guna "borang" 
ok, teruskan
tengah dok hitamkan tuh tetiba
pap.
bunyi lead (ubat pensel) pencil tekan aku patah.
tindakan normal.
tekan.
tekan.
tekan.
sampai keluar lead pencil yang baru
then, hitamkan 
sambil -lalalalalala~~
pap!
patah second time.
normal acts
tekan.
tekan.
tekan.
.
.
eh mane lead aku nih?
muka dah gabra.
dalam hati, owh dah abes 'dakwat'
hahaha
gagah buka penscil case cari lead yang baru
eh, mana lead aku yang bebanyak tuh?
muka dah setat berpeluh even dewan exam tuh ber-temperature 16 Fahrenheit 
hahahaha
ekceli Celsius
ehhhh, xde laaaa

muka dah nak nages dalam dewan exam
tapi malu la kot nak nages just because xde lead pencil
haha
gagah cari dalam pencil case law de xtra pencil or somtin yg boleh 
teruskan xtvt hitam-hitamkan ruang bulatan tuh.
xde.

ok, dengan mahco nye aku ambil balik lead pencil aku yang patah tuh
sumbat dalam pecil mechanical (pensel tekan) dan sambung menghitamkan
even panjang lead tuh xsampai 1cm pon gagah aku menghitamkan
80 soklan dengan jayanya
\^^/
*g ambil pembaris ukur 1cm panjang mana
gagah tak gagak la

balik tuh aku cite at kengkawan aku dorang puji:
> eh hawa asal kau tak angkat tangan minx at pengawal exam?
> eh hawa angkat je tangan aku pon pena cam kau.
> eh hawa nasebaik kau handal  sempat jwp 80soklan dgn lead yg cmtuh

apa yang ingin saya asimilatikan adalah:
bersiap sedialah dengan apa yang akan berlaku
berfikiran kreatif
jangan panik
jangan takot dengan pengawas exam
BAWAK semua alatan pensel secukup rasa
dan
CHECK sume alat tulis BEFORE masuk dewan exam.

sekian.

1st tyme kot jadi cmnih at aku.
akan ku kenang #TITAS, #DEWAN EXAM

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story