Salam Jumaat.





alhamdulillah semalam selamat la aku menjawap payper 
#ConstructionMeasurement1
yang sadis sal payper nih masa menjawap 3jam tapi aku tak berjaya jawab semua soklan
dengan jayanya.
:(
bayangkan betapa 'hard' nye payper tuh
yang aku paling xsangka keluar 'staircase' dengan 'roof'
yang roof tuh aku gagah lagilaj
yang tangga tuh, aku sempat buat sampai 'formwork' je
nages lagi sekali
:'(

aku redha jela.
semua nak nages lepas abes paper semalam,
aku dah usaha
bak kata mama, "kita dah buat yang terbaik, apa yang kita hadap itulah hasilnya"
redha.

ok hari ni payper #PricipleOfFinancial
2.30pm
aku yakin dengan payper nih
semoga Allah permudahkan urusan aku.
:)
Aminn.

eh, jum scrool
.
.
:)

#CelikMataResetMinda

:D

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story