mampukah aku dapat result yang gempak...

ALHAMDULILLAH, aku da selamat jawap paper EKONOMI.. actually soklan nye xlah susah sangat.. tapi disebab kan aku yang slow sangat menangkap pe yang aku baca malam tadi.. buat aku hang wat sementara... lau just tau wat keluk tapi xtahu hurai buat ape an.. keluk dalam sem nih (makro).. agak belambak n men-sewel-kan aku.. ha, aku da start cuak... paper MATH yang giiiler senang tuh n paper EKONOMI yang agak senang tapi aku dot.dot.dot..

now aku just tinggal paper AKAUN and PENGURUSAN PERNIAAGAAN jew...
paper AKAUN 18 april nih... and last paper ever, 20 april..
esok 15 april xde paper tok sume bebudak matrik..
nak tahu tak nape? sebab.. KOLEJ MATRIKULASI KEDAH cuti hari jumaat...
so,de 3 hari lagi tok touch up mane2 yang patot..
next week lau camni maybe aku tengah membuta.. hukhukhuk..

dalam bilik aku nih persaingan yang sengit aku is NOR SAKINAH.. ha,kene fight nih..
HAZWANA?? persaingan aku gak tapi xsehebat NOR SAKINAH..
aku tahu SAKINAH tengah bangkit... kejar dn berlari mengejar aku.. huhu perasaan je aku nih.. macamlah aku nih bagus sangat...pape je lah...

tata,
salam sayang,
jumpe at next post..

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story