hari kedua ku bersama mu sayang....

ALHAMDULILLAH everthing are going smoothly.. tapi at sini aku nak comment... soklan math tadi memang terbaeekk and wat aku mirgain tahap cipan... ha, nape soklan tadi susah sangat.. aku tension tahap gaban.. ha, tadi tyme aku bertungkus lumus menjawap soklan yang senang sangat tuh.. terngiang-ngiang suare my mum yang kol pagi lagi.. buat baek2 mama nak sume A kali nih.. tibe2 aku rase sebak n nak crying... mama awe mntak maaf.. mesti jap ag mama kol.. n ask,how? mantop?? urmmm.. nak cakap x,nanti my mum msti risau.... esok math paper 2 lagi lah.... ha,INSYAALLAH aku akan buat yang terbaek... aku rase aku nak tido la.. ha,sebelum tuh.. aku nak share nih.. malam tadi aku mimpi my RG bagi aku hadiah.. nak tau pe hadiahnye? cincin.. a ring.. tapi xpasti la pulk cincin couple or single.. dalam mimpi tuh kabur.. huhuhu.. aku tido xpakai spek.. sweet sangat.. dia cakap nak sarung at jari name nih? huhu.. pengalaman pertama dalam mimpi and dalam reality.. hihi.. xpena dapat ring n de orang sarung.. huhu.. maybe pengalaman tuh aku rasa tyme nikah kot.. INSYAALLAH.. and aku nak stori some thing... malam tadi my RG too different... dia kol, tanye cam2.. caring lah konon.. rase pelik.. but aku selesa dengan perubahan itu.. dia buat aku rasa disayangi.. merajuk aku pulk camne? aku xpandai lah pulk nak merajuk lelame.. tapi aku xcakap lagi yang aku jlous dia dengan YANA YUSOF..opsss.. i dont think that she do follow a.k.a jumpe my blog... i hope so..

guys,nak tahu x?? semalam KMPK blackout.. pergh,lame gile kot... tyme senja tuh dia da start blackout.. tapi kejap2 je.. nasebek aku sempat mandi dalam terang.. yang start lame tuh tyme aku solat mahgrib.. dalam pukul 7.30-10.15 pm plus minus cam tuh la anggaranye.. lame seh.. nasebek de jiran tetangga yang prihatin bagi aku sebatang lilin.. thanx NABILA HUDA.. ALLAH je yang mampu membalas segalanya.. malam tadi aku x lepak a.k.a study at bilik tv or library coz 1 KMPK gelap.. termasuklah tempat yang aku selaloo lepak tuh.. *lepak tuh bagi aku study okey... malam tadi bertemankan cahaya lilin yang sebatang.. aku, SAKINAH, and HAZWANA study.. da macam cite BERSAMAMU TV3.. huhu.. tapi maybe de hikmah disebalik sume tuh.. aku da lame x borak2 and gelak2 gan both of them.. malam tadi aku gelak and borak2.. sweet.. semakin hampir date 20 april 2011 semakin berat untuk aku melepaskan saat-saat indah di KMPK.. huhu.. feeling lebih.. sedangkan xsabar nak abiskan matrik nih..(opss,jujur terlebeeh) malam tadi my RG kol.. lame dia xkol.. lame? agaklah.. huhu.. aku tanak le cite at dia yang at sini aku blackout.. lau dia tau mesti dia membebel panjang berjela.. antara point2 dia.. ha,tu lah nak sangat duk at gopeng tuh.. huhu.. sweet sangat tyme dia membebel.. aku rasa diri aku disayangi.. walaupon kadang2 hujah2 dia tuh menyakitkan hati.. ahaakks..
my RG da start mintak aku kejut dia solat subuh... bagi aku itu satu peningkatan dalam hubungan we oll.. tapi yang aku nak highlight di sini.... susah gak nak kejut my RG.. pagi tadi tyme proses mgejut. aku teringat story yang RG pena cite at aku.. dia mgaku dia susah nak bangun lau da tido.. pengejut berjaya yang berjaya n sukses dalam mengejut my RG is his mum.... nampaknya, aku kene la belajar denagn my mak mentua.. opss,BAKAL mak mentua.. INSYAALLAH, lau memang jodoh kami and my RG nak aku jadi isteri and ibu pada anak2 dia.. aku pon sebenarnya xpasti lah proses mengejut my RG sukses or not.. my RG xrespond langsung.. text aku x, kol pe tah lagi.. saje je wat aku rasa bersalah.. huny next tyme lau da bangun text la saya... i just want make sure... hurmm.. RG, awak buat muka saya ber+ satu kedut.. huhuhihi..


RG also de text aku.. ckp miss me much.. dia ajak aku g I-CITY again.. besh nye.... my fvret place.. but huny.. hurmm.. my parents mesti xbagi.. mane bole perawan (tu x de maksudnye?? rujuk kamuih dewan n pustaqa) kuar malam2 then dengan boife pulk.. tengoklah nnt camne eh.. xjanjii..

tak tertanya2 ke? Pe kaitan tajuk post aku dengan ic kandungan post aku?? huhu..

HARI KEDUA BERSAMAMU SAYANG means SAYANG at ayat tuh ialah PSPM 2 aku le...
huhuhu..... esok aku de paper math 2 and english 1.... wiSh me LucK.. *wink..

tata..
salam sayang..
jumpa anda di next post..


RG, semakin hari semakin sayang akan kamu..
---> i need u bcoz i love u..

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story