aku CAHAYA YANG HIDUP...

NUR HAWA means CAHAYA YANG HIDUP...

nama nih wujud pada 19 Julai 1992
nama tuh atuk aku yang bagi.. my mum n dad actually nak bubuh NUR HAIDAH sempena gabungan nama HAIder+hameDAH.. memandangkan atuk lebih arif n tahu sal sume nih.. atuk pilih nama HAWA base on date, day n time ...
my mum n dad plus NUR.. so, my name is NUR HAWA...

thnax untuk atuk, mama n papa.. cantik maksud nama nih... CAHAYA YANG HIDUP..
semoga aku akan be someone, one day nnti.. INSYAALLAH.. seorang yang berjaya, wanita yang solehah n ikon untuk family and sanak saudara..

ALHAMDULILLAH aku berSYUKUR kehadrat ILAHI kerna lahirkan aku dalam keadaan aku ISLAM..
lahir saja ke bumi aku di IQAMAT kan..
membesar dengan mama, papa, atuk, n nenek..
semua orang dikeliling aku bergembira dengan kehadiran aku..
even, actually my mum xsangka aku dah de at rahim dia..
seawal xsampai setahun my mum n dad kawin..
dah rezeki mereka agaknya.. even tyme tuh my mum n dad...
sedang susah n sedang merangkak dalam meniti alam rumahtangga..
tyme tuh umur papa 23 tahun n my mum 21 tahun.. muda ag an..
so,mereka amatlah cetek pasal anak..
namun dorang sayangkan aku..
mama terus membawa aku yang membesar dan terus membesar alam perutnya..
selama 7bulan aku berenang dalam perut mama..
sepatotnya due date nya bulan september..
namun doktor tuh just merancang n menganggar.. melalui ilmu yang ALLAH pinjamkan yang sehalus kuman tuh..
telah tertulis di azali yang aku dilahirkan xcukup bulan...
aku di masukkan at dalam

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story