don't judge the book by the cover...

aku de kawan.... sekolah arab dr negeri cik siti wan kembang..
my perception alway said that budak arab dari negeri cik siti wan kembang ..
tapi kawan yang aku kenal nih too different.. lau dy xcakap yang dy dari skol arab.. aku xtau pon.. mybe bcoz her attitude... dy mudah terpengaruh.. dari segi pakaian, life style..
aku tanya gak at my mum y all tiz can be happen.. but my mum said that dy belaja at skol arab coz tuntuan parents.. bukan kehendak diri sendiri... lau dy belaja coz her self.. she will be more firm..
tapi tah la.. aku po manusia biasa.. de kelemahan and kekurangan masing-masing..
aku alway doa an kejayaan kawan2 aku...
tata.. jadikan tauladan n pengajaran....
salam sayang... tata..

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story