Dewan Seri Kinta,KMPK

ALLHAMDULILLAH aku da selesai menjawap paper akaun... pergh, keadaan at dalam DSK tuh.. gilerrr membara.. panas,bahang.. tak tahu la aku je ke yang rasa or de gak others yang rasa... aku rasa semua dalam DSK tuh kepanasan....maybe bcoz semalam hujan lebat kot at KMPK nih.. maybe yang buat aku rasa bahang semacam coz tempat aku tuh xrasa kipas.. paper laen ok jew... tyme paper akaun pulk dia xnak pusing.. adoihs.. then dah la ari ni aku pakai baju kurung yang kene pakai inner... b+++ hangat..

seriously, bagi aku paper tadi senang.. huhuhu..


lapar lah banyak gile yang aku nak share..
nanti petang or malam eh aku story..
nak makan dulu..
tata


salam sayang....
jumpe at next post....



Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story