jalan-jalan cari makan..

ALHAMDULILLAH impian aku terlaksana jua.. even lambat dari ape yang aku mahu.. tapii xpe.. kenyang kot.. huhuhu.. lama x dinner makan berat2.. sello nya biskut or maggie PAMA je.. huhu

kan tahu? tapi aku beli roti arab dengan kuah sardin... roti arab yang aku beli tuh adalah yang terakhirr.. memang rezeki aku...hihihi.. cian at SAKINAH n HAZWANA.. hihi.. takpe3.. along n angah..ucu share ye... then lepas da beli dalam keadaan cuaca KMPK ribut n gerimis aku menjinjit santapan dinner aku dengan senyuman kegirangan.. huhu.. (^_^)/ aku berjaya jua...
then ALONG n ANGAH ajak gi lepaknat cafe C nak layan roti canai telo.. ok sis..i follow...
then tetiba.. teringin pulak nak makan roti canai pisang.. pergh,terrbaeek a cafe C punye.. susu+pisang..
memang terangkat... n terANGKAT gak berat aku.. huhuhu

let me share with u..
roti arab cafe qiara

roti arab kuah sardin

roti pisang cafe C

pisang and susu yg banjir atas roti

roti telo kuah dall sambal
maaf lah lau pic tuh x cantik.. aku just guna camera nset jeh.. n maaf gak lau pic nih xmembangkitkan selera korang.. huhuhu.. maybe aku kene blaja mnaikkan kesedapan pic tuh.. hhihihihi..

lepas kekenyangan menikmati roti arab gan roti pisang.. aku dengan gagahnya study biznes at bilik tv dengan sahabat ku yang teramattlah ku sayangi..NURUL NAZIHAH.. dia kawan aku yang sangatlah special.. dia nih cam pendorong aku tok steady study.. dia nih tekun gile study.. kenkadang aku tension gak tengok dia bole terus fokus n relax study n menghadap buku rujukan yang cam kitab n nota kuliah yang berselirat.. itulah dia attitude budak 4.0 flat.. aku cam termotivasi dengan cara dia.. lau aku malas aku akan terrajin.. so,berkat aku bersahabat baek dengan dia UPS 2 yang lepas gempak gak lah result aku.. tapii dia still mengekalkan ke 4.0 flat-tannya...  thanx NURUL NAZIHAH coz byk aja aku n bersabar dgn sikap aku yg slow nih.. hihihihi..

sampai di sini saja post aku tok tiz post..
huhu.. banyak pulk an yg aku post arini. huhu.. agak banyak masa aku untuk berfoya2 malam nih.. huhuhu... tu pon disebabkan xde paper tok esok..

salam,
jumpa anda pada post seterussnya....
salam sayang..





Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story