mama cakap aku.......

mama cakap aku akan try the besh tok dapatkan pe yang aku nak..
mama cakap aku akan tadi someone oneday nanti.. INSYAALLAH...
mama cakap aku seorang yang nampak lembut di luar, keras di dalam.. btol k ma?
mama cakap aku anak yang baik.. TIPU..! tuh aku yang kata.. huhu
mama cakap aku anak kesayangan papa.. ye k mama??
mama cakap aku...........
mama cakap aku...................
mama cakap aku........................

mama lebih kenal siapa NUR HAWA dari NUR HAWA sendiri....
mama, awe sayang mama..
awe akan buat yang terbaek dalam semua yang awe buat..
awe akan buat mama, papa n adam proud dengan ada nya insan bernama NUR HAWA...

doakan anakanda mu ini wahai bondaa n ayahanda...
salam sayang......

anakandamu,


...........nhh.............

(NUR HAWA HAIDER)

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story