Promosi Beli1 Percuma 1 di Manhattan Fish Market

Assalamualaikum
nak share offer yang sedang berlangsung dekat MANHATTAN FISH MARKET (MFM)
dalam blog cik hawa ada 2 kali kot cik hawa review makan dekat sini. dan kesemua yang cik hawa pernah adalah deakt outlet SETIA CITY MALL. MFM ni antara tempat yang cik hawa dan cik tunang suka. sebab apa eh? sebab dia macam taste tekak melayu la, sebab kebanyakkan meal dekat sini akan compliment dengan NASI (katanya garlic herb rice, rasa ujungujung je) kecuali meal macam fish and chip, pastu tu tade la nasi. tapi meal yang fofular dekar MFM adalah FLAMMING PLATTERS hak makan dalam pan besaq atasnya penuh dengan seafood, bersama sesayuran dan bawah tu de nasi. ikan boleh pilih kesukaan nak ikan salmon ke dory ke ikan merah ke tengok pada kesukaan dan $$$ Cik hawa nak recommed starter yang sedap dan nice je nama dia GARLIC HERB MUSSLES

Cik hawa kemainnnnnnnnnn cerita pasal makan panjang lebar. hahahaha. cik hawa suka makan btw. Ok, bagi peminat MFM atau baru nak cecuba boleh rebut peluang BUY 1 FREE 1 dekat semua outlet seluruh Malaysia, disepanjang tempoh operasi, HANYA DINE-IN dan tiada syarat lain. *mungkin


Offer valid sampai esok je 17 March 2017 
sebab dah lama tak makan MFM, gegodek facebook ada pula nampak promosi nih dan cik hawa tak pernah order meal yang baked. selalu yang flamming plater atau yang fried. bagi cik hawa ok la. tapi tak wow! tade teringat-ingat. yang ikan tu pun macam ikan masam asam je tapi kurang asam. hahaha.
Mediterranean Baked Fish RM19.50 (with GST RM20.67)
nih saja je order dessert sebab teringin nak merasa yang jenis sizzling. Ok, sesuai dengan namanya dessert MANISSSS. Tapi yang menarik, manis, sejuk, panas rasa sedap de kombinasi yang sedap. tapi tak disyorkan makan selalu ye anak-anak ku.
Sizzling brownie with ice cream RM12.90 (with GST RM13.67)
Sebelum terlupa nak bagi pesanan sekarang nih dekat MFM akan serve cutlery dengan wet tisu. Yang tisu tu dalam packing hitam kena charge ye. 1 RM0.50 kalau uols tak guna bagi tahu masa baca dekat cashier atau masa minta bill. tapi kalau uols tak kisah bayar je la ye. jangan lupa ambil. Dan tips website MFM sangat membantu dan best. ada menu siap dengan harga. kalau tengah fikir kan belanja ibuayah/suamiisteri/anak-anak boleh tengok menu dan sesuaikan dengan bajet anda.

bagi chance tuan tanah letak gambar sikit, muka selfie tunggu makanan


lepas makan meal semalam rasa dah gemuk berlemak. nasibbaik stok LECITHIN SHAKLEE cik hawa sentiasa ada bersama, Apa fungsi LECITHIN nih? Cik hawa yang paling fofular ialah berfungsi MEMECAHKAN DAN MENCAIRKAN LEMAK DAN IANYA RAHSIAA UNTUK MENDAPATKAN PERUT KEMPIS. 
Bulan nih ada promosi BELI 1 PERCUMA 1, HANYA RM66.60 šŸ˜˜
BELI 1 PERCUMA 1, HANYA RM66.60

SET KURUS SHAKLEE BUY 1 LECITHIN FREE 1


ok lah nak makan nasi dagang. minggu nih mood cik hawa nak makan makanan kelantan/terengganu.

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story