Sedar tak?

Ade benda kita perasan,ada yg tak. Betul tak?

Contoh.kita perasan..kita selalu rasa letih,badan mcm lemah. Otot sendi mcm sakit2..

.

Tapi kita tak perasan atau tak sedar yg bnda tu jadi sebab badan kita kurang vitamin c!

.

Kita sedar Kulit kita kering.
Rambut kita bercabang. Kalau kita terluka ke apa lambat betul sembuh. Tp kenapa kita tak sedar yg semua tu jadi sebab kita kekurangan vit c!?

.

Kita perasan..bila kita demam ke selsema..macam badan kita ni payah nak melawan jangkitan. Org kata ape antibodi lemah..tp kita tak perasan yg itu tanda badan kita kekurangan vit c!

.

Sekarang mcmn..dah perasan? Dah sedar?
Terkejut? Dah mula faham?

.

Bagus. Jd tggu ape lagi? Bg vit c yg cukup utk badan tu. Kesian la kat badan..kita nk guna dia lama. Memberi sesuatu yg bgs n cukup utk dia kita takmau. Berkira.

.

Jom grab promosi vitamin c bulan ni!
Boleh dapat 5% off..atau boleh dapat percuma sebotol! Untung2...dah tu sebotol bukan utk sebulan tapi 6 bulan tu!

.

Pm atau whatsapp ok kalau nak?
Serius sape lepas kan peluang rugi3...

.

NurHawa
+6011-23524179
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

Part 1- Percutian ke Perth, Australia Julai 2016

Muka Senget.

Suntikan Vaksin HPV Percuma