NH reference

[DECEMBER Tips Magika #12 - Keluar dari KELOMPOK MARKET TEPU yang anda cipta sendiri. BIna hubungan yang baru dengan ORANG BARU.. RAMAI DILUAR SANA]

Ada yang kata market dah tepu?.. Betul ke tepu. kalau betul tepu kenapa minggu ni setiap hari ada sahaja yang message saya kata nak Join jadi ahli, nak buat biz SHaklee...kalau betul tepu kenapa minggu ni setiap hari ramai yang message saya (new customer) nak order itu nak order ini, tanya tentang vitamin itu tanya tentang vitamin ini.. ALHAMDULILLAH


Siapa yang tepu sebenarnya. Kita sendiri yang MENEPUkan market yg ada atau kita sendiri keluar dari market sedia ada dan BINA nteworking yang baru

Yang dah join baru 1%.. Yang betul2 buat bisnes shaklee berapa ribu orang sahaja. Jumlah rakyat malaysia (tak masuk brunei dan indonesia) ada 30juta orang...

Jadi kalau setiap hari ada sahaja orang BARU yg message saya tanya pasal vit, tanya pasal peluang bisnes.. MAKNANYA RAMAI LAGI yg tak tahu tentang Shaklee...

Apa yg saya buat???? sama sahjaa macam yg saya beritau anda
- get more NEW FRIEND... like fb kawan2 anda, komen fb mereka.. komen post blog kawan2 anda.. oh YA PASTIKAN KAWAN2 tu bukan SID gak.. kalau anda ada 5000 kwn online tapi 4000 SID... hmmm. sedar2lah diri untuk keluar dari market tepu yang ANDA CIPTA SENDIRI
- nonstop zikir Ya WAhhab, Istigfar, dan byk lagi zikir yg anda boleh buat
- blog update kerap. blogwalking SETIAP HARI..blogwalking cari kawan baru
DOA- hari2 saya doa ditemukan dgn downline2 baru, dgn customer2 baru... sebab saya taknak tunggu orang yang decide untuk berehat.. so saya nak tolong orang yg BARU..

ITU ANTARA YG SAYA BUAT... bulan ni saya cabar diri saya nak beranak baru, nak customer baru... doa,fikir ,rasa,sebut.. maka itulah yg saya dapat....

Kalau saya yang dah jutawan pun masih buat di atas.. KENAPA ANDA MASIH LAGI DUDUK DI 'BANGKU' yang sama dan hari2 anda tanam,, market dah tepu, ramai dah jual shaklee, ramai dah beli shaklee.. hmm.. apa yang anda fikir itulah yg anda dapat.. TAPI KALAU ANDA FIKIR.. ramai lagi tak tahu ttg shaklee, ramai lagi yg belum makan shaklee. ramai lagi yg blum buat biz. maka ITULAH yg anda dapat

Kepada yang masih nak 'berkawan' dengan MARKET2 SESAMA SID... silakan.. your choice

kepada yang nak jadi jutawan dalam bisnes n.. JOM BERUBAH.. JOM CIPTA MARKET BARU


withlove
PM-C
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story