Wish lists 2014 been updated! ;)

Assalamualaikum

First entry for 2014,
Alhamdulillah 2013 de kematian seperti apa yang aku takutkan pada entri  SEDIH
Last year 2013, wishlists updated on 1st January 2013, tahun nih bagi trill skit update 2nd January 2014.
Banyak suka duka lah telah 356Hari aku lalu sepanjang 2013.

Kalau dari segi materialistic, banyak jugak achievement yang aku dah selesaikan. (Allah kurniakan rezeki) dan yang lain-lain yang aku hajatkan
  • -          Laptop baru
  • -          Hadiah smartphone, Blackberry
  • -          Powerbank, Pineng
  • -          Kipas bilik baru (eh gajet eh tuh)
  • -          Renew broadband
  • -          White gold earing
  • -          Shopping barang yang aku nafsukan. (hahaha)
  • -          Jaga penampilan
  • -          Jaga pemakanan
  • -          Banyak fridge magnet dah dikumpul



Dan yang  agak besar dah berlaku is aku sudah pakai stoking if keluar rumah. Aku dah lama terdetik bilalah aku nak dapat hidayah nak pakai stoking, handsock, tudung labuh. Alhamdulillah Allah Maha Pengasih Penyayang melimpahkan ia kedalam hati aku pada tahun 2013 dengan berstokin. Semoga aku terus istiqamah,dan jangan penghijrahan aku nih menimbulkan riak dan niat hati yang berpesong dari yang asalnya. Amiin.

Tahun nih even raya tak meriah mana tapi tidak ada kesedihan yang meganggu perasaan dan pemikiran aku. Dugaan yang menimpa aku yang agak memberi kesan pada aku adalah aku menghidap Bell’s Palsy. Hampir sebukan jugak, even sekarang aku belum recover 100% tapi Alhamdulillah sangattt banyak improvement dari 1st week aku kene Bell’s Pasly.

Sejak jadi penghidap Bell’s palsy aku makin berhati-hati dalam menguruskan tahap Stress aku. Kalau aku rasa macam stress je aku anak tido, kalau aku rasa ank luahkan aku akan luahkan pada mama, aznur, or perempuanku. Tahun 2013 jugak aku makin menitik beratkan cara pemakanan aku. Apa yang aku makan aku nak belek dulu apa isi kandungan dia. Dan pemilihan makanan pun dititik beratkan.

2014 ini akan menjadi tahun yang menarik, hectic dan panjang (InsyaAllah), memandangkan 27th January until 11th July 2014 aku akan internship/latihan industry/praktikal. 6bulan, lamaaa kot. Settle sem6 aku dekat rumah sebab aku intern dekat Shah Alam, sangatlahhhh dekat (gan family)berbandingkan kalau aku intern dekat JB. After intern aku akan cuti panjang so, insyaAllah puasa dan raya fully cover di rumah! SelangorKu. :D *brightsmile*

2014 jugak aku akan mengalami meningkatan nombor pada usiaku. Insyaallah panjang umur 22tahun la aku 19th July nih. Wahhhhhhhh, getting older but stay ayu! Hahaha. Aku harap sangat aku dapat renovate/redesign/replaced furnishes in my bedroom. Doakan ok. ;) teringin sesangatttt nak naik flight! L pity me rite. InsyaAllah China or Krabi or just Sabah im coming!

Eh panjangnya mukadimah 1st entri of 2014 nih. Ok, boleh muntah sekarang. Its will be finished in 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10


Eh nah setepek!

:P

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story