Sparkle motivation shared. #Shaklee

(Jadikan kesukaran yang allah kurniakan kepada anda,faktor untuk anda maju setapak ke hadapan)
-----

Ada 842 orang business leader dalam group Jutawan.
Bulan ni insyaallah bertambah lagi boleh cecah 1000 org insyaallah

Ada beberapa orang yang tanya saya
- kak,baby saya kecil lagi,mncabarnya nak naik rank
- kak, suami saya tak support
- kak, kerja kat ofis bertimbun crmana ni kak nak naik rank
- kak, saya takde downline yang hebat,cemana naik rank
- kak, famili saya sume tak support
-kak cemana nak buat ni nak blajr nak keje nak biz.

Itu sebahagian sahaja.

Saya bukan nak cerita topik cabaran.Saya bukan nak cerita topik alasan

TAPI saya nak beritahu anda semua, ANDA BERTUAH kalau anda salah seorang seperti aduan2 keluhan di atas

Percayalah,bahawasanya 841 leader yang ada sekarang, tak kira lah rank apa sekalipun SEMUANYA ADA CERITA dan cabaran HEBAT. Dan cabaran hebat diorang tu lah yg menjadikan mereka seperti hari ini

Kalau anda rasa penat tertekan buat bisness sebab ada baby kecik.. Sebenarnya kesukaran mmbesarkan baby kecil itulah yg mnjadikan anda hebat dan boleh naik rank dalam bisnes ini.

Kalau anda rasa penat tertekan buat bisnes sebab suami n famili tak support. Sebenarnya kesukaran nak buktikan pada pasangan anda itulah yg mnjadikan anda hebat dalam bisnes ini

Kalau anda rasa penat tertekan buat bisnes sbb ada anak kecik ramai,suami jauh,takde helper takde maid.Sebenarnya kesukaran itulah yg mnjadikan anda hebat dalam bisnes ini

Kalau anda rasa penat tertekan buat bisnes sebab masih study amik phd amik master.Sebenarnya kesukaran itulah yg mnjadikan anda hebat dalam bisnes ini

Kalau anda rasa penat tertekan buat bisnes sebab nak handle keje,handle anak,famili x suport, downline takde,shaklee branch jauh,mentor jauh,

Sebenarnya kesukaran itulah yg mnjadikan anda hebat dalam bisnes ini.

Kesukaran itulah yang akan memaksa anda untuk kumpul air mata darah 7gunung

kesukaran itulah yang membawa anda naik rank setapak demi setapak

Ingat tak saya kata,kita kena kumpul 7gunung air mata darah. Dan nak kumpul air mata darah ni anda perlukan CABARAN HEBAT


Saya dah saksikan banyak contoh kisah leader dalam grup jutawan. Semua dengan kisah masing masing.

Kalau anda rasa penat tertekan sedih.. Its okay. Tak salah. Tiada siapa akan marah. Jangan risau. Jangan simpan-simpan. Kita manusia biasa. Luahkan pada Tuhan, pada mentor.

Cuma saya nak anda tahu Anda bertuah, sebab itu tandanya Allah nak beri ganjaran hebat sebab untuk menjadi insan hebat.

Tapi kalau anda dikurniakan kesukaran tu,anda biarkan je tak buat apa2..pun x jadi apa. Hihi

Berapa lama anda nak kumpul 7 gunung air mata darah dari kisah kesukaran anda yang Allah kurniakan, anda sahaja yang boleh pilih

Saya doakan anda semua baby2 yang saya sayang 1001 kebahaagian dunia akhirat

Withlove
PM-C
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story