Sembang zero to hero

Assalamualaikum

Hujung minggu anda diserikan dengan apa? Luangkan masa yang ada untuk orang tersayang. Luangkan masa untuk keluarga dan adik beradik, anak-anak mahupun sanak saudara.

Pembukaan Liga Super Selangor lawan Terengganu. Terengganu menewaskan Selangor 2-0. Ini kerana adik aku pergi tengok match. Huhuhu. Sanggup dia naik bus dengan geng Ultras ke Terengganu. Die hard fans la konon. Aku perati tiap kali adam pergi tengok match mesti kemenangan tak berpihak kepada Selangor. Namun adat permainan ada kalah ada menang. Semua itu hanya kebetulan. Tahniah Pasukan Malaysia menang Sepak Takraw menentang Thailand setelah hampir 10tahun tidak menjuarainya.
Menang atau kalah hanyalah gol bagi sesuatu yang kita lakukan. Yang penting kita buat apa yang kita minat, dan buat yang terbaik untuk itu.

Untuk mengurangkan sakit setiap bulan bagi wanita? PMS? Melancarkan penghadaman serta menghilangkan kebas-kebas. Ostematrix jawapan bagi masalah anda. WA laju2. 011-23524179 NurHawa. Sila tambah +60 kalau dekat WA anda tak keluar number tersebut. Salam sayang. Salam cantik. Majulah sukan untuk negara.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story