tahun 2012 bagi aku . .

assalamualaikum

alhamdulillah selesai suda study week aku
yang aku habiskan di rumah pakcik aku
damnn, buku aku jauh aku campak 
even aku datang uma pakcik aku nih bersamasama buku tercinta.
dapat la selak sehelai dua.
:)

tahun nih bagiku amatlah mencabar family aku sekeluarga
namun apa yang paling memberi tamparan bagi aku adalah kehadian bulan julai
sebelum nih bulan julai ini lah yang aku dambardambar serta ternantinantikan
sebab nak tunggu hadiah dari my parents and friends also dari 
si dimple! ;)
tapi telah dua tahun berturutturut pada bulan julai berlaku 
kematian pada bulan julai.
ye
kematian.
ye ajal itu rahsia Allah namun
ianya telah memberikan tamparan kuat bagi aku se-family

tanggal 3 julai 2011 
aku kehilangan nenek aku.
ada aku ulas sedikit pada entri ini.

kemudian pada tanggal 2 oktober 2011
atok aku nikah baru
:)
nih pic ny . .
.
.


perkahwinan atok yg ke2

tanggal 26 julai 2012
nenek baru aku meninggal dunia
again
kematian

tahun 2013 biarlah tidak wujud bulan julai yang
menggugat air mata
kekuatan iman
dan ketenangan hati.

aku takut.



Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story