kelebihan hari sabtu dan ahad oleh para student !

assalamualaikum

hephep . .
yeahhh, actual arini aku xde plan pape pon,
selaen bermalasmalasan dibilik 
online, 
stalk orang,
 tengok muvi,
baca belog.

eh, kenapa pula kau bermalasmalasan wahai 
nurhawahaider?
eh suka hati aku laaa.

-.-'
ok, abaikan fake conversation tuh.

sebenaknya, aku bermalasmalasan at bilik sebab,
geng kelas memasing dah pulang ke hometown memasing ber-studyweek
ah, hosemmmmnye pulang!
>.<
so, nak balas dendam lah nih aku bangun pagi, tido balik,
bangun,
tido,
bangun,
tido.
dan sampai aku xingat berapa kali aku
bangun
dan 
tido semula.
\
hahahahaha.

keadaan matahari yang sudah tegak diatas kepala
kemudian
dalam ketika aku ber-lumutlumut atas tilam 
tetiba zila ketok pintu 
and said, "hawa, aku nak g makan gan kak long nak ikot x?"
bila dalam hati dah ber-niat nak bermalasmalasan at bilik 
melumutlumutkan tilam
so, aku jawap pertanyaan zila dengan endah xendah.

and here, we jump to chapter 8:
kami sudah berada didalam Johny's
:D
sedang menuggu makan.
nomnomnomm
kenyang sangat!

ok
saat yang dinantikan sudah datang,
dah kenyang nomnomnom
jenjalan lah dalam jusco tuh dengan harapan dapat
mengurangkan kepenuhan perut.
dah hari sabtu kan,
biasanya jusco akan adakan kios/booth kecil
untuk bagi tester makan yang 
berperisa baru 
jenama baru,
packing baru,
dan tak lupa
bebarang yang dah nak dekat expired date dia.
*hatihatidenganyanglasttuh.

then, aku ternampak de tester kokokruch!
nyummeh, my feveret!!!!!
O.O
menonong aku di kat amoi tuh dengan tak malu,
i nak try 1 bole?
dengan akal yang waras aku sedar 
kokokruch bukan jenama baru,
bukan juga berperisa pisang,
bukan juga packing baru!
nehhey,
nehhey.

tapi dah suka kan aku amek je la.
dah benda free.
siap minx letak susu lebuh ag tuh. . 
kuangkuang xsenonoh.

aku makan kokokrunch tuh dengan senyuman melebar,
dan sempat jugak aku merembat 
sekotak kokokrunch 500g then dapat 
free
sekotak ag kokokrunch 170g
dengan hanya harga RM11.99
:D
setelah merasa kokokruch, 
jalan ag de pulak white coffea jenama baru kot,
sebab aku cam xpena dengar jenama dy, 
sound like, chengheng like that la.
dah white coffea an so cam xteruja sangat la nak merasa

seterusnya,
vono mushroom soup.
dan
ladychoice peanut butter
and de spagetti as promo jenama leggo
de gak cheeshdel,
m&m
maggi aka mi sedap

so, kepada students UTM xpecialy ujungujung sem nih 
ari sabtu ahad g la jasco tmn u tuh
bus dah free
even jusco tmn U tuh sekangkang kera
tapi amatlah bermakna

arinih aku superdupper kenyang!
>>.<<

kadang-kadang berjauhan lebih baik
dari berada didepan mata

xoxo,H
published





Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story