sebagai isteri

assalamualaikum

aku terberangan kalau aku jadi isteri suatu hari nantiii . .
.
.
.
aku nak jadi isteri yang superdupper power bagi family aku
:)
insyaAllah
aku nak suami aku anggap aku sebagai akauntan dalam family
biar aku aplikasikan apa yang telah aku pelajari selama nih
agpon, aku dah biasa buat moneyflow in and flow out
aku dah aplikasikan dalam kehidupan aku seharian.

aku tak pasti lagi nanti dah married 
aku nak ber-kerja atau jadi surirumah sepenuh masa
tapi dalam minda aku aku ingin berkerja tapi mungkin dirumah sahaja
bagi aku biarlah anak-anak aku membesar depan mata dan berada sentiasa dengan aku
*ehceh, ayat macam dah anak 4orang
hahahahaha

suami aku gaji je dia bagi aku semua duit gaji dan bahagi kan
 segala keperluan rumah, anakanak, dan segala bill
saling berborak tentang bill,
perbelanjaan harian yang makin meningkat,
keperluan rumah yang diperlukan
kiriman duit buat parent jua tak dilupa.

dari pakcik google
eh, tapi xla gempak dan se-detail gamba at atas nih.
-.-' 

seterusnya 
bagi aku yang penting dalam berhubungan adalah 
keberkesanan komunikasi antara dua pihak,
perkongsian pengalaman dan idea
dalam menyelasaikan masalah

aku nak family aku makan masakan dari air tangan aku
kalau dorang kene bawak bekal harihari g skola, n suami aku g kerja
waaaaaaa, how sweet it is?

dari pakcik google

dari pakcik google

dari pakcik google

dari pakcik google

dari pakcik google


perempuan yang baik, buat lelaki yang baik,
lelaki yang jahat buat perempuan yang jahat.
berada terus dijalan Allah andai ingin pasangan yang
berada pada jalan yang sama
xoxo,H
published

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story