terharu

assalamualaikum..

darah ku berderau
lihat fon cel.aku ringing,
tertera at fon,

"MY HUNNY"

aku kaget, aku seram sejuk.
aku takut..
aku takut nnti dia mara2 aku, n kua an ayat2 yg sinis..

aku xdelete sume msg2 dari dia,
aku xtukar ag nama dia dlm fon,
aku anggap kami hanya berehat sebentar













bismillah, aku pick up kol tuh..



aku terharu, masih de yg amek kesah gan aku.

so, far xde yg care gan pe yg aku tgah alami..



air mata aku deras mengalir..
aku berterima kasih
thanx amk berat.



ok,seriously nih pengalaman pertama aku alami semua nih.

aku xpernah kehilangan orang yang aku sayang buat selama2nya.(kematian)

aku bagai kanak2 kecil,
merengek kerinduaan,
menangis teresak2,
aku masih rapuh hadapi semua ini.




bagi aku, menghadapi nenek yg sakit,
adalah mencabar
namun...
menghadapi hidup tanpa nenek
lagii
terdugaaa..


memandangkan mama pemegang wasiat nenek,
amatlah besar tanggungjawabnya,
kesian aku tengok mama,
mama adalah insan yg paling terasa ketiadaan nenek.

mama lah yang salinkan lampin nenek tiap hari, 
suapkan nenek makan n minum,
melayan dan melayan karenahnya.

tak mampu utk aku terus menaip.













Al-Fatihah. . . 




:masih tak mampu ungkapkan ::arwah::   :
:agak beremosi type enrti nih:




Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story