kaki jalan

assalamualaikum..! :D

::tak jawap dosa, kalau jawab sayang ! ::

hari nih jalan2 jugak!
hihihihi..

first!

jusco!
tapi aku pilih jusco bukit raja.

driver kata situh je yg dekat and senang.
ok, aku folloW je!

samapi je teros g 

sini 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*

TGV CINEMAS

aku teringin tengok cite nih



MONTE CARLO

tapi tgv bukit raja juz de 1 tyme tuh tok movie nih... (diskriminasi taw la anti jB, gf dy pon taching!)
dan tyme yg dsediakan hari nih ialah 6.45p.m.. memang xla der!!!
so, aku decide tengok cite nih!!



MR.POPPER'S PINGUiNS


so,tak salahlah pilihan aku! movie nih relax n samtai (de beza x?)
movie nih lebih pada kasih sayang, and family..
xberat sangat lah pengisian nye...
aku enjoy!



kudap-kudapan



makanan dengan NUR HAWA HAIDER bagai aur dengan tebing empangan!

cute sangat tyme nih




aku gelak2 terkinja2 tengok gelagak si kapten, si loudy, si beated, si lovely, si si ??? tah 
::banyak makan semut::



then!


KLANG PARADE!



lepak sini coz food court dy banyak choice !!
and pilihan aku tok lunch tuh..






sizzling mee + orange juice

taraa!! tuh dia, dah mai dahh!
tapi yang cili duk atas tuh, kau makan cili teruk je..
yang cili padi tuh tak brann aku!
saje je hamek!
hihihi


setelah kenyang dan perut membuncit..


shopping sejmbak dua.


WATSONS
::watsons 'your personal store'::
besh shop at sini







ade sale baiii
sabar sabar

ang tuh petani mana mampu! (ayat cik senah memuji anak nye saodah)


sebelum aku akhiri jelajah klang dunia 
aku menyantap nih!




waffle=strawberry + choco.melt
nyumy!!





penat!!!



kbaii...



::say cool and cun::
pfft!



Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story