selamat ulang tahun yang ke 14

assalamualaikum


hari nih bday "abg long"
huhuhu

Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan kamu,
Allah selamatkan DANEAL ADAM,
Allah selamatkan kamu . .  :D



Alhamdulillah, adeq aku masih dipanjagkan umor,
di murahkan rezeki dan diberi kesempatan menikmati kurniaan Allah.
dah 14 tahun dah usia nya.

melihat adeq aku yang sedang mendaki usia remajanya,
aku tersenyum, dah besar dah adeq aku upunye.

alhamdulillah pada usia yang amat memcabar nafsunya,
aku bersyukur adeq aku masih mampu dikawal.

alhamdulillah, adeq aku belum lagi ponteng sekolah,
belum lagi melekat isap rokok,
merempit,

Ya Allah, jauhkan lah adeq aku dari sume tuh..



tapi aku isau, adeq aku sorang nih suke bgaya..
ikot style jB, tapi xpe la..still kemas.
tapi xpelaa.. asal dy jgn jadi magsa fashion suda..






nah, amek kau
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.

.

.
.
.
.
.



NOKIA C-3









































jlous DODOL  . . . . . . !!!!

nih papa beli an as present bday dia yang k14 
then dapat sehari sebelum bday dia (8th July)

untunglah de org nak belikan nfon baru..









and at the same time, buat aku ingat at DIA.

argh, ade je benda yang berkaitan dgn dia :)
beli C-3 tuh pon at tempat aku penah g gn dia (CP)



opss, cam dah larii tajukk je..



aku ingatkan nak watkan dia kek coklat (fevret dy)
nampak sangat pengangggur  (RM =0)

xpela, asalkan hati ikhlas :D













tuh dia abg long!!!


selamat hari tua !!!!


aku sayang kau :)




::aku tawdia xkan baca blog akuu::

kutuk2 tyme :D


Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story