jalan-jalan, makan-makan


assalamualaikum..

mlm td tido uma atuk, cian tgk atuk duk uma sensorg..

memandangkan 2day bday ABG LONG, 
so,papa bawak laa kamii se-fmily g jln2..


lokasi?






pD,seremban


je! ;)



nih diaaaa




abg long bgaya sama C-3
 bday boy!!! :D






si sepet adalah kakak aku!
si dodol adalah abang aku!

abg long adalah adeq aku!



nHh and dNa

dia lah si sepet, si dodol and abg long!





jantung hatii


nape pic papa xde eh?
sebab, papa tido dlm krete! penatt drive kate nye!
zzzzZZzzzzzZZzzzz, nite papa!!

teluk kemang
situasi at sini tenang and xramai orang. . 
nape eh? xkan sume g perhimpunan bersih kot...?



adeq syg akak! :D
aku saje je nk interframe! saje nak full and memori fon baru adeq aku tuh ! (setan toll an..?)



setelah penat bercuci mate n ber-posing sakan.

cam biasaa laa!
xsah lau kua gan papa xmakan!

kami stop la di, WANTED NASI KUKUS AYAM PANGGANG, COWBOY PLACE


wanted nasi kukus ayam panggang, cowboy place
menu dia simple jeee.. tapii terbaeeeeeeeeeeek! 

smileee :)


special menu
nih, set specil menu
::1/4 ayam panggang, nasi kukus, sos masam manis, sup, air :: 
only RM5 je! superB an? lau g dating save duet.. dodol lame ngek x date!
-----ade aku kesah??------








selamat ulang tahun pakcik!!
kaulah abang, kaulah kakak dan adeq aku buat selamanyaaaa!!



aku sayang kau laa ddol! <3


dNa <3 nHh



::aku doakan dia bahgia bersama insan baru::

::mama,bagai kanak2 kecil hari nih::

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story