Sembang pendek

Assalamualaikum

Mana janji-janji manis nak update wishlist? Malasnyaa nak bukak laptop. Entri dah de, terperuk dalam draft. Malasnyaaaa.

Tengah tunggu last paper, Construction Law. Isnin ini. Lepas settle exam nak fikir PSM pula. Emmm. Malasnya nak fikir.

Macam biasa setiap kali cuti semesta aku akan list down apa yang aku nak buat dan resepi apa aku nak try. Semua dah settle cuba study je macam tak habis-habis lagi. :(
Khamis 8/1/2015 pergi tengok wayang Taken3. Ok laa, jalan cerita padat dan rasa Mr.Mills tu dah boleh berehat sebab nmpak macam tak larat sangat. Btw, cerita tu buatkan aku rindu Papa dan Adam. Aku fikir nak balik rumah je nih.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story