Page 1 of 365 for 2015

Assalamualaikum

Alhamdulillahh, masih dipanjangkan umur untuk merasai 2015 tahun masihi. Namun dalam kita mengejar azam dan misi jangan di lupa 3rd of Jan 2015 Maulud Nabi Muhammad s.a.w.

Bagi aku banyak yang nak diperbaiki. اَللّهُ panjangkan umur sebab banyaknya dosaku ini. Tahun ini usia ku ke 23. Siapa sangka. Tapi nombor 23 ini menjadi kesukaan aku selain nombor 19. Tahun ini banyak yang ingin menyempurnakan agamanya dengan membina masjid (berumah tangga) tahniah. Barakallah. Dah 4tahun sambut tahun baru di bumi JDT. Tiadaa yang istimewa melainkan ditemani nota-nota kuliah serta soalan peperiksaan lepas. Tahun ini aku sambut tahun baru dekat Gelang Patah dengan tidur pukul 11.30pm. Nampak tak faktor usia telah menunjukkan simptom2. Hahaha. Btw, selamat bertahun baru. Aku dah setting up entri azam tahun 2015. Doakan aku kuat dan tabah nak up entri itu ye. Tata.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story