Sahabat semoga kau kuat

Assalamualaikum

Pagii isnin tanpa kelas yang indah, aku dapat wassup dari shafiqahyatiman classmate masa highschool dlu. Menyampaikan perkabaran yang mak kepada salah sorang our besties meninggal dunia atas sebab kompilasi jantung+perut. Aku pun xpasti sangat sebab aku tak de dekat sana. Yang aku tahu, lepas ayah fatin meninggal 2tahun lalu tahap kesihatan mak fatin da merosot.Dulu badan mak fatin berisi, tapi da susut da. After that, fatin ada bagi tahu jugak yang mak dia masuk ICU. Tapi dah lama xjumpa aku tak tahu sangat cerita dia. Semalam fatin ada update status yang dia, abg dia dgn adik dia ke HBTAR klang mak dia masuk RedZone. Tapi xsangka la yang harini اَللّهُ telah menjemputnya. Semoga sahabatku, Fatin Nabila Bt Saafiee terus tabah dan redha. Habiskan pengajian kau yang bersisa tak sampai setahun tuh. Semoga اَللّهُ sentiasa bersamamu sayang. Maaf tak ada disisi ketika dikau memerlukan.
Alfatihah. Makcik Khadijah.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story