Dimana kau yang dulu

Sahabat
Aku rindu
Kenangan kita bersama
Sejujurnya aku bertuah memiliki kawan sepertimu
Jujur polos "suci" naif lurus ikhlas
Semuanya indah saat itu
Aku terhibur

Namun sejak engkau bercinta
Kau dah lain
Selama aku kenal kau
Tak pernah sekali aku melihat pembohongan mu
Namun kerana lelaki itu kau berbohong
Dimana dikau yang dulu?
Selama ini kau begitu care pasal kawankawan namun tidak sekarang
Dulu kau beriya kutuk orang yang ber-couple. Dosa la apa la
Now, see what happen.

Bercanda di tasik
Berdua di gallery
Makan bersama
Dah tak ingat kawan dah

Kau terlalu obsess.
Aku bukan cemburu
Aku cuma pelik mana kau yang dulu

Semoga kau bahagia
Sejujurnya aku kecewa dengan kau
Sayonara
Walaupun kita pernah cipta kenangan indah bersama mungkin saat ini semua itu hapus di memori mu.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story