gaduh shomel.

Sudah berakhir a hectic week for me.
اَلْحَمْدُلِلّهِ
Aku plan nak balik arini bus pukul 5.30ptg
Aiisyemen, full pulak. Bus malam xberani pulak aku nak naik.
So, aku beli tiket esok pagii

Aku pelik jugak la kenapa aku balik utm kali nih aznur rindu aku lebih. Ecehh, perasan sgt! Haha

No, its shown tadi.
Aznur kol, tanya balik esok eh? Masa sampai tuh tanak jumpa ke? Haha
Aku cam speechless. Eh asal mamat nih gelojoh sgt nak jumpa. Aku ckp la, xjumpa kot esok, sbb malam tuh dekat umah de kenduri. Then dia provok aku, ala bila nak jumpa. Senin selasa dia keje, rabu kamis eh kita jumpa. Aku jawap ala xnak la lama sgt dekt uma. Kita balik sblum kamis kot Nt xstudy. Da nama pun study week kan. Then dia sentap. Then xnak jumpa la?
ok. Fine. Tanak jumpa kita. Hahaha. Sentap! Terus letak fon

Then lepas 30mint tuh dia kol, kita da apply cuti senin nih. Kita jumpa eh. Aku cam taw nak terharu ke gembira ke sedih dia wat cmtuh. Haha. Sejak 2 menjak nih. Aznur nih perangai cam bebudak sikit. Saboooo je la.

Ok la. Nak siap2 malam nih de org nak belanja makan. Tata
Iloveyou masam! :*
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story