Perancangan Cuti Semesta #5

Assalamualaikum
Pesta Cahaya datang lagi! Semalam meriah sangat dengan bunyi mercun meraikan perayaan Devali.
Semalam 1st day sem break aku berjalan dengan smooth dan kacak. Aku habiskan masa dekat rumah sahaja. Semalam 1st day sem break macho dengan Hujan| Tilam hempuk| Makanan sedap| Perfecto!
Semalam lunch dah membahagiakan, masak lemak tempoyak ikan patin, kalian ikan masin, sotong halia. Memang daebak! ;) dan semalam kelas Teknokrat yang sangat “seronok ”telah bagi hadiah Devali sebab class cancel last minute! HaHaHa. Memang meroyanlah budak kelas aku. Niat tak nak poteng kelas En.Mokhtar dan support dia last-last korang yang kene balik! HaHaHa. Takpela. Kalau korang balik sama macam aku hari Khamis mesti SriPutri tuh sesak. *motif sangat title nak guna word perancangan*HaHaHa

Dah boleh kot kalau aku nak list down-kan WishList Sem Break yang ke lima (5) kali nih.
Let’s scrolling down!  
1)      Merasai kenikmatan iPhone5s/iPhone5c
2)      Refresh room decoration:  repaint rangka katil/cermin, kemas buku-buku
3)      Merayap with Mr.AAA di Ikea,PJ
4)      Banana Cup cake
5)      Nasi ayam penyek
6)      Mee wantan
7)      Nak shopping ke tak nak eh sem break nih?
8)      Start Tudung Project: Squarecircle
9)      Start cookies Project: stay stand!
10)   Pergi ambil confirmation letter.
11)   Study!


Haha, motif sangat yang last tuh nak study! Hahaha
Semoga dipermudahkan urusan aku! ;)
Tata
p/s: kita saying Mr.AAA kita even di masam.

K bye!  


Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story