Macam cantik je, macam shomel je.

Assalamualaikum.
Maaf dikesempatan ini malam tadi tak berjaya nak update wishlist sem break xtvt. Tapi 1st wishlist da fulfill!
Let's swag!

iPhone5c: 16GB RM1999 sahaja



Tapiii aku pelikkkk sangat malam tapi Machine Store lenggang angat! Xpasti dah malam or what
Sangat cun ok iPhone5s nih. Thin. Compact. iSight. But slack, Expensive! *for student like me* sampai sekarang terasarasa lagi dekat tangan. :3
awak hantaran kita nak yang iP5sGold bole?

iPhone5s: 16GB RM2399 only


Semalam layan Tom Yung2, tak best *for me* macam cartoon angat! Tetiba geng moto datang ramaiiii sangat tanpa mengetahui geng mana dan tujuan serang si Kham tuh. Banyak scene yang aku tak puas hati! Aku ag suka OngBak tuh.

Selepas subuh tadi aku sambung tengok RM167 sisa masa aku tengok dalam bus semalam. Mapa cam biasa, g breakfast luar. Aku siap gelakgelak tengok gelagat KwangSoo tuh mama masuk. Sebelum tuh, aku text mama "mama breakfast mana?" Dengan harapan nak menyantap Bakso. Back to the story, mama dengan muka dan nada gumbira ceria. "Kak bunga mama semuaaanya berbunga! Kak balik je semua berbunga. Mama ingat lagi 2 3 hari tapi tadi mama tengok da kembang da" :') mama nih, macam comel je, macam comel je. Memang comel pun ekceli! Hahahaha
"Kak cepatlah turun jum tengok bunga mama!" Huhu

suka bunga oren tuh! 

sayuran d'mama.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story