aktiviti cuti sekolah adikadik!


Assalamualaikum

Tahun 2013 makin menghampiri penghujungnya. Budakbudak sekolah pun dah start cuti, adik aku dah 3minggu start cuti sekolah. Yela sikolah menengah kan. Awal la cutinya bagi laluan untuk students STPM dan SPM berjuang! Huhu

Aku bukan nya sehat sangat pun sebenarnya, aku sakit gg sebab gg bongsu aku ngegada naj keluar awai. Dan sakit bell’s palsy aku dating balik. Dugaan betul. Dah la parent jauh, kene hadapi sendirian la. Xpela, insyaallah, Allah jaga aku disini. J

Back to the story! Adikadik yang dah start cuti sekolah tapi tak tahu nak buat apa ce click


tapi kene pastikan lah yang computer ada internet connection

yang bukan budak sekolah pun boleh. Bagi akak2 abg2 yang stress esaimen makin nak ujung sem makin banyak esaimen tuh boleh je main se-pam dua tiga pam main.
Xsusah pun
Bila dah click
Dia akan keluar camni kalau yang belum register tuh register je. Bukan susah pun.

Kalau shooping online boleh, takkan lah main game pon xbole. Motif sangat.

click http://www.chipsmore.com.my/ dia akan keluar cmni




korang yg first time click log in
lepas tu
register macam biasa

p/s: jangan risau yang beli chipsmore tuh kalau korang xbeli pun xpe. korang letak je amount RM 6, 7, ke 10 ke. bukan dorang tau pun. lepas tu
kalau dah pernah register login sahaja

lepas tu
yeah! dah boleh main! ada 5 stages semuanya

lepas tu

lepas tu
settle 1st stage tapi tyme nih xpandau main lagi nak kutip2 coklat chips

aku sampai stage 3 je, dah habis nyawa. lepas nih nak main laigi lah mana tahu dapat GrandPrize! :D
lepas tu kalau mati korang kene beli chipsmore la utk de life lagi nak main. ada grand price tahu x.





Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story