rUmUsAn RaMaDhAn Al-MuBaRak

assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

Allhamdulillah dikesempatan ini saya NUR HAWA HAIDER ini mengucapakan 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI :D
maaf zahir dan batin.. :))
*sumpah skema gilerr ayat!! :P

seriously, this year raya yang paling bermakna bagi aku se-family 
:D
tahun nih, first in my life kacau DODOL :))
sumpah penat
tapii..
.
.
aku kacau tyme santan tuh pecah minyak jee, lepas tuh aku de date dgn bantal&tilam serta *gebar
 *ayat org johor :)
:))

fav,atok kan dodol+durian..
so, menantu2 n anak2 nye penuhi laa request atok..
after 20 year tak buat dodol.
lokasi wat dodol kat rumah atok *kapar
kacau lepas terawih pkul 11 mlm siapnya sahur :))
waa, atok cadangkan dodol dijadikan acara tahunan 
papa, n pakcik2 saling berpandangan
#terseksa la tuh mengacau :)

tahun nih jugak aku dapat merasakan bersahur beramai2 dengan family belah mama
sumpah seronok!!
:D
first tyme kot..
selalonya papa beratkan belah family dy tahun nih papa lebih toleransi

semalam mama nak lepaskan gian dia dengan mengubah bunga..
ha, layan je laa..
then balik tuh wat kueh raya..
aku wat cornflakes madu, and mini munchy :)
alhamdulillah tahun nih aku dapat wat kueh raya 4 jenis..
lagi 2 tuh, cho,chip and biskut cornflakes :)
first year kot raya wat kueh.. selaloonya beli je..
then buka semalam wat kueh buah melaka
siyes aku mengidam kueh nih tyme Ramadhan 
dan ke-meng-idam-an aku termakbul jua.
thanks mak uda :D


waa, banyak nye aku mencarut membebel..
 nih tengah masak ketupat, rendang ayam pencen, daging masak hitam..
pending kuah lodeh and rendang kerang *fav.arwah nenek :))
ok, tahun nih jugak aku blaja mengayam ketupat :D
tapi 
tak jadi..!!
-________-"
hape la bengap sangat tangan aku nih..

petang nih InsyaAllah lepas asar gerak balik kmpung..
banting je pon..
:)

SELAMAT HARI RAYA
SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN 
:)
SELAMAT
SELAMAT
:D



::sekian::

::kesian maklong aku, rumah dia banjir::
bersyukurlah dengan apa yang ada 
:D
okbhai.

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story