11 of 365days

assalamualaikum,
Alhamdulillah dah  11 hari di tahun 2017!
Ya Allah cepatnya masa berlalu.
dan sepatutnya harini adalah hari ke-3 program detox cik hawa bagi tahun 2017.
Dan tak sangka cik hawa detox hampir 3 siri bagi detox tahun 2016.

banyak perbezaan dan kesan kebaikan yang cik hawa terima
antaranya yang palinggggggg ketara adalah PENURUNAN BERAT BADAN dan PENGURANGAN INCI. Rupanya berat cik hawa selama nih over weight berat dosa toksin ye rupanya. Dan rasa nak buang semua baju nak beli baru sebab rasa macam pakai baju pinjam! huhu. Tapi Alhamdulillah cik hawa masih waras.
nampak tak beza. baju yang sama. tapi tahun kegems 2012 baju tu tak boleh butang! tapi nak pakai jugak. 

Selain daripada tu, cik hawa HILANG CRAVING (MENGIDAM/TERINGIN) macam kalau dulu stress or PMS je nak makan coklat la, makan aiscream la, makan kukis la makanan berminyak la.
sekarang Alhamdulillah pallet dah ok. Makan apa yang ada dan cuma ada, "eh lamalah tak makan ni/itu..." Dan kalau dekat newsfeed Facebook atau Instagram atau media sosial yang lain sedamg viral makanan dulang western la, keluar cengkerang la, ABC 7inci la, nasi lemak sotong gergasi la, dan lenlainn
Homemade sandwich sunny up with mount of vegi!

Seterusnya, PENYERAPAN NUTRIAN makin cepat. Kalau sebelum ni makan supplemet itu ini, pepuluh, reratus dah 1 botol habis kesan sikitttt je nampak. Tapi lepas dah detox nih, tak sampai sepatuh botol dah nampak kesan, Alhamdulillah.

Cik hawa makan makanan tukri. Entri Food Review


Detox nih yang minum air lemon, oren, timun tu ke?

bersambung..


Comments

Popular posts from this blog

Part 1- Percutian ke Perth, Australia Julai 2016

Muka Senget.

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk