selamat selamat selamat :)

assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

alhamdulillah kita masih di panjangkan usia dan diberikan kesihatan untuk hari ni

dah lambat k nak wish?
"selamat datang 2012" :)


waah waaaah suda tua !
zaman belasan tahun telah ku lewatiiii
#cetttayat!!


tahun nih agak sepecial
sebab?
ambang memasuki 2012
aku bersama warga SELANGOR (shahalam)
menyambut dengan persepsi yang berbeda dengan kebiasaan nya . .
GeMs :)
idea kerajaan SELANGOR dalam menjadikan SELANGOR
negeri berkebajikan dan melahirkan generasi impian :)

lets cekidout





nih je mampu sonyericsson aku lahir kan :)
galaxy aku xsampaisampai lagii :)

tanggal 12:00:00
asmaul husna menyambut 2012
doa penyambutnya . .

sangat berlaenan


azam aku dlam ber-blogging ialah
MATANG !
JUJUR !
LANTANG !
:D

so, lepasnih dengarlaa cacimaki aku :)


selamatulangtahun NURHAWAHAIDER yang ke-4 di UTM

tata



Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story