budak selekeh di-UTM


Assalamualaikum

Ttibe tyme study ter-pk . .

Cam best ye law exam week nih = bajukurung week J

Sebab?

Suka hati aku laaa . .

-______-“

*kalau cam tuh baek toksah tanya an . .

Bhahahahahaha



Semalam = Jumaat = Friday

Yup . . ha’ah semalam = Jumaat = Friday

So what?

Nak koba nih . .

Semalam aku g pasar malam . .

Motif?

Beli makanan banyakbanyak laa . .

Pergi ber-5 . . bersama jiran tetangga . . naek kete pengerusi JKM kauu . .

Kau ade?

Hahahahaha . .

Sebelum pegi tuh mam kol . .

Cam tawtaw je aku nak merayau

=.=”

Mama pena cakap ‘naluri ibu nih selalunya betul dan kuat’

Ok, fien [fine] . .

Dalam conversation tuh mam de ckp . . .

“ha, jangan beli makanan banyakbanyak nanti lepas makan tido, bila tah nak belajarnya”

Huhuhu . .

Ok, mama sangat faham akan habitat anak dia . .

“mama kenal nur dari perut mama selama 9bulan kak . .”

Ok tuh laa ayatayat touching yang akan mama utarakan . .

Huhuhu

Okokokokok

Berbalik pada cite asal . .

Ha, aku g pasar . .

Ha’ah . . aku sangat teruja !

Yup  . terujaaaaaa !

*Sambil bukak mulut besaqbesaq

Sebab dah lama tak ber-pasar malam

J

Thanks laa jiran tetangga sudi heret saya magribmagrib ke pasar malam

Camcam aku jumpe !

Penyambut tetamu = durian , pulasan , manggis , rambutan !

Ok, aku sangat tergoda dengan penyambut tetamu itu . .

Miawww . . . awww . .

*suara kucing betina nak mintak baling slipper

Dari segala jenis makanan dan minuman . .

Pakaian , peralatan rumah , ubat urut, dan

macammacam yang akan wujud bila berada di

pasar malam !

tak lepas jugaaak , makcikmakcik , pokcikpokcik yang muntak sedekah dilaluan

kotaraya di pasar malam tuh .

pemandangan yang common bila berada di pasar malam .



ok

ok

ok

ok

malam tuh aku rembat

kebab

roti khurasan

ktw goreng

sate [ayam+daging]

*murahhh beb!

Secucuk= RM0.50

Tempat aku?

Secucuk=RM0.70 kott

Ok, Nampak x menu yang jadi santapan aku malam tuh?

Tuh baru aku . .

Jiran tetangga dan roommate aku?

·         Nasi ayam

·         Kebab x-large

·         Rangka ayam

·         Apam balik

·         Jagung bakar

·         Putu bamboo

·         Jambu air

·         Sata



Tah ape ag tah yang dorang rembat

Juadah rembat-an tuh kitorang mkn reramaiii !

Memang terduduk laaa lepas makan tuh .

Sambil usap perut yang mem-buncit dengan taik !

Aissshhh . . .



Kelebihan makan bersamasama jirang tetangga



1.       Dapat minum air teh gas coklat free

2.       Dapat kongsi makanan

3.       Dapat mengeratkan tali air a.k.a persahabatan/kejiranan

4.       Dapat sepahkan bilik jiran !

Hahahahaha

Ok

Tyme aku merembatrembat at pasar malam tuh

Aku dok pk

Bestnya lau banyak duet bule beli semua

Dan best nya kalau aku boleh makan semua yang aku beli tuh tanpa menambah kalori dalam badan !

Hahaha

Cowww

Eh?

Tata



Wrote by : NURHAWAHAIDER







Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story