aku bahagia dengan cara aku !

assalamualaikum
:)
alhamdulillah selesai suda exam tok sem 1
:D


last pper 16 Januari 2012
9am-11am
:)





sangat suka ! :D










17 Jan 2012
salah 1 dari wishlist aku
tercapai ! !
:)
eh no bape?
no 2
:D
.
 .
.

permulaan 2012 yang baik


18 Januari 2012
masih di UTM
-_______-"
menjalankan gerak kerja bagi
program khidmat masyarakat KEMBARA '12
di selatan negeri JOHO .



aku pelik bila kita ber-sahabat
tak kira la dengan sama jantina atau berlainan jantina
perlu ke sebab kita ber-kawan di persoalan dan harus dipertikai?

come on laaa . .
dulu tyme kau kecekkecek kau de xckp at kwn kau yg ingus meleleh tuh
"awak, kawan laa dengan kita. Kita maen atromenatromen samesame. tuh je" 
per-sahabatan itu bukan mengira itu semuaitu
per-sahabatan menunjukkan sejauh manakita mampu ber-samasama
mengharungi sukadukapenat bersama

saat menangis, dipinjamkan bahu to let go air idung kau mem-basahi bahu kawan kau,

saat suka, dihamburkan air liur kau at muka kawn kau,

saat xde duet, makan kongsikongsi tapi kau makan semua nasi bungkus tuh,

saat shoping, kau pinjam duet kawan kau tok beli beg guess then lupa baya,

ha, yang hutang aku tuh !
duet JPA dah masukkk
belanjaaa lepak g mid!


xbelanja putus kawan
!
:P



#semua contoh itu betol rekaan sematamata







Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story