meneruskan hari dengan penuh gagaH






assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

# kredit to kak maria

hari nih aku amat bahgia kerna kelas @material&construction cancel ! *9pagi
heaven sebab bule bangun lewat . .
tapii kelas @principlesofeconomics takcancel ! *11pagi
=.="
NURHAWAHAIDER *penyegan !!
 *tengok kamus negeri perak


hari nih PROF.WAHID tuh beronokronok cite sal money, perndapatan per kapita etc.
ok, aku mampu gagah lagii nak faham
masuk jam 12.30 muka aku dah cmnih
-__-
12.50, dia masih xplain muka aku dah
+.+"
matihakutakfaham
pe yang dia cakap semua melantun balik !
toinng toinngg toiing ! !
*bayangkan bola melantun
kak yong under construction ! =P

motif ????
penat menapak dari CICT ke PSZ
ok, stop jap hambek ghambar !
:)
megubat luka gi CICT tapi tanpa buat pape
*sangatsukadiperlakukansebegitu!



eh? ok maap . . maluu =)


payung tuh mahal weh
 *aku kidnap room8 aku punye !
=P


okokokoko
roomate aku pon nak jugak join . .
ok
ok
nah
1 gamba tok kau !


model tudung aidijuma di 1SBEQ :)
# muka penat ber-rushingrushing

mee gulong brunei

mee gulong brunei :)
eh eh hape tuh?
merah jewWw
okokoko
lets me xplain
tuh makanan la loading !

nama makanan tuh MEE GULUNG BRUNEI
aku tak pasti adalah ia benar asalusul nya dari brunei
or sama nasib nya dengan MEE BANDUNG

mana aku dapat MEE tuh di JOHO ?
it's located at ARKED CENGAL, UTM SKUDAI
RM?
only
RM3.50
rasa?
manis+pedaspedasmanja !

it's mee kuning yang digulung dalam telo
*imagine like nasigorengpataya
then the finishies is spicysweetsos
de ketolanayam, hirisancrabstik, sesayuran . .
selalu de udang tapi tadi xde pulk

nak rasa?
menapak laa sendiri!

next time wanna try ISTANBUL menu at ARKED CENGAL
*it'll make me look cool

sekian


# semakin aku ingin melupakanmu, semakin kau hadir dalam ingatan

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story