8 sekawan, hosem !

assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa,kalau jawab sayang ::

wah. mlm td sangat laaa hosem !
sebab UTM de wat program 8sekawan bagi sume 1st year student
:)
.
.
hazilahabdazizroomatesaya:)
tersangatlah teruja pabila jejak an kaki ke persekitaran stadium utm :)
sangat teruja!
.
.
#stadiumbarukotww
kemeriahandistadiumutm

tyme masuk je stadium, siyes doh ase cam atlit
even, nak naek bilik aku at G09 tuh pon tercungap-cungap mintak penampa!
ekceli, aku nih bekas atlit juz dah pencen jeWw

# ayatbajetnakkenacampakdengantelorbusuk!

cantik je an rumput nih
#ilikeit

sikacakyangtaktumpukanperhatiandihadapan

setelahpuasmelalakjogetjogetdanberhujan.

siyes sangat hosem!
malam tuh njoy gileRR!
ekceli, aku nak balik petang tuh coz arini *3th dec
akak sedara aku nikah . .
tapi disebabkan aku baek an . .
so, aku aku menyemak la memeriahkan 8 sekawan nih . .

# ayatorangkacakharuslahmeninggidiri







 # kalau aku balik pon xpe ekceli, tapi bak kate room8 aq, mesti de hikmahnya sume tuh berlaku . .
yup, i agree . . mlm tuh icu
=P

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story