jusco bukit indah gojesss!

assalamualaikum

::kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::
# kredit to kak maria






nak wish nih .  . .
selamatulangtahunNURHAWAHAIDERdiUTMyangketigabulan
=)

semalam 3th dec my sayanggs @nurfarahain a.k.a farra larra birthday!
hapy bday bebe ! miss u much . .
nnti i balek we ols celebrate eh ;)
love u beb, i'll alwaz wit u
.
.
.

semalam tyme shopping aku yang paling besh di jB !!
memandangkan sekunk demam YES *YearEndSale
so, aku taknak laa tertinggal nak berpotongan 70%-80% . .

malas nak type sangat
scrool
scrool
.
.
.
.
.

ice lemon tea @johnnys


spinach noodle and chicken @johnny


prawn spicy fried rice @johnny

kak yong memasak steambot

muka bersunggugsungguh a.k.a kelaparan

bismillah, jemput makan semua

besh sangat jj nih tok bershopping ! !
tok kaki entertainment agak xbesh laa coz cinema on construction ag . .
karoke set baru nak beli . . hahaha

bagi kaki shopping a.k.a windowshopping cam aku
tempat nih sangat hosem !
agak besar
dapat laa merawat luka aku terhadap jj tmn U yang sekangkangkera



dalam tuh de
1)F.O.S (FactoryOutletStore)
2)Padini
3)Voir
4)BodyGlove
5)Levi's
6)Daiso
7)Hinode
8)Al-Ikhsan
9)Edwin
10)watsons
11)Heritage Hub (Converse&Everlest)
12)Lavender
13)A&W
14)Johnnys Rest.
15)KFC
16)PizzaHut
17)Thai Rest.
18)The Body Shop
19)Big Apple
20)Daily Fresh

banyak ag laa ekceli . .
nak tahu g sendiri eh ?! :)


 aku g gan sape?
mesti laa bersama roomate tersayang !
hazilahabdazizinthejuscoo!

newbffinjohnnyrest.

sahabat :)

and sorang kawan aku nih
sporting habess laaa!!!
xkeringgusiakulayankarenahdia!
*kalaukeringsusahpulak =.="


berrumahtangga aku dalam tuh dapat la 2 3 ketol barang
# kasut kaler merah, tshirt, SS stuff, eyeliner*perlu ke? =.="
belog aku suka hatiii laaa =P






dah haus kasut aku me-round dalam tuh kami ponn pulang laa
ke UTM terchentaa!
walaupon malam masih muda
 namun ke-gadis-an aku masih menebal dalam lemak aku . .
so, aku pon pulang . .


p/s: nak g shopping ce laa ajak aku . .
comment or inbox faceB aku eh?
de mase InsyaAllah aku follow
jgn lupe payung an aku sekali


# teringan nak tengok OMBAKRINDU yang dok hebohh tuh
##### sangat teringin kene payung ! :P

sekian

merry xmas ! :)



walaupun aku cuba tersenyum namun kau tetap dlm ingatan

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story