pensonic stand mixer buat aku hepi hari nih

aktiviti menternak lemak aku pada cuti yang ammaatttttttt panjang nih agak tidak meriah dan menarik lagi setelah berlakunya peristiwa HITAM dalam memori bakery aku . . .  :|


ini kerana tanpanya aku tidak lagi bermaya membuat chocolate cake, muffin, pizza dll   :(


aku pon tak pasti camne arwah mixer aku yang dulu bole dapat title ::arwah::

yang aku ingat tyme tuh adalah hari yang terakhir aku bersamanya..

aku n adam mengisi aktiviti cuti sekolah adam dgn menggucar kacikan dapor kesayangan mama :)

namun...


tyme men-mixed-kan adunan muffin tuh . . . 

tibe2 ::arwah:: berasap dan bunyi cam orang nazak


aku terpingga2 dan kaget . .
tapi lagi kelakar muka adeq aku ADAM coz tyme tuh turn dy me-mixed-kan adunan tuh . .
cun gileer muke cuak dy   :D

kebetulan tyme tuh mama n papa de kat uma.

papa agak membebel dgn keberasapan mixer tuh
mama n papa bgadoh sal ::arwah::


sejak itu aku sunyi dan sepi darii apa2 aktviti mem-bakery . . 

namun kini ::arwah:: sudah ada pengganti








tara....!!

cik pink white

tyme tgk ::cik pink white:: aku tersenyum lebar dan terasa terharu..

thanx papa !!! :) love u laa... awe akan lagi anak papa yang kacak dan terror ber-bakery :)

tata

mood:sumpah sangattt hepiii  :D




Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story