aku berjalan dan terus melangkah

aku akan terus melangkah dan melangkah..
walau dalam sedar atau tidak aku telah menghancurkan hati dan perasaan orang lain..
tah, manusia jenis apa tah aku nih..

de someone kata aku nih wanita yang tabah..
bole cekal hadapi semua..
walau di dalam perit namun di luar nampak releks je..
tuh kata orang..
aku yang menanggung?

biarlah apa orang nak kata.
~ade aku kesah?~
orang hanya bole berkata, dan berbicara atas fahaman dorang.
atas cara pemikiran dan segalanya.

ALHAMDULILLAH, aku sudah dapat menerima persekitaraan aku yang baru.
agak lama masa yang aku perlukan.
maaf semua.
coz sikap NUR telah menyusahkan hati kamu semua.





sekian.















nak kol someone ask  his result..
but... bole k?
mampu k aku berhadapan dgn kelemahan ku..

nak seribu daya NUR HAWA..~~

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story