The Walking Beauty Project [Spa Tanpa Kedai]: Hasil #HawaDSpaBeauty



nama saya Nur Hawa Binti Mohmed Haider
saya pelajar tahun akhir ijazah sajana muda ukur bahan di UTM Skudai.
saya mengisi cuti semesta saya dengan buat lesen kereta, belajar menjahit, belajar buat kek dan dalam masa yang sama belajar dan menjalankan perniagaan spa tanpa kedai sendiri!

siapa sangka cuti semesta yang selalunya saya harapkan duit papa mama untuk topup, jalan-jalan dan berlajar apa saya minta (baking &sewing)
saya tidak perlu lagi menyusahkan mereka. cuti semesta dah habis.
dah beratur booking facial di UTM, Skudai. Seronoknya!
semoga semesta ini hawa dah tak whatsapp papa minta duit poket masa awal semesta dan akhir semesta. ;)
duit pinjaman pendidikan disimpan untuk bayar balik.
bertuah siapa yang join #pakejsmartstudent.
Alhamdulillah pendapatan sebulan (Ogos) buka spa bergerak tanpa kedai #HawaDSpaBeauty hampir RM1k.


Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story