Cerita Raya 2013 #HaiderFamily


esok bulan Syawal melabuhkan tirai
walaupun lambat aku nak update entry pasal raya still dikira la ye!
:)

tahun nih merupakan tahun ke-dua beraya di rumah sendiri.

tapii yang sayangnya sudah dua tahun berturut juga tak dapat solat hari raya.

dah jadi orang tua kan, eh maksudnya TANGGUNGJAWAB umur still muda belia ok! 
lets scroll down picturesss ye! ;)

makanan sudah terhidang menanti untuk dilahap


makan pagi raya spaghetti. Curlass x kakton? 


Add caption

makan sambil menonton tv





lepas dah kenyangggg
duit raya time! 
:D






nih je yang ada pagi raya tuh.
dalam pukul 11 maklong, makngah, pokteh baru datang
masa nih xde gambar.
huhu

in conclusion, raya tahun nih tahun raya yang paling hectic!
hectic-hectic pon duit raya masih di poket.
huhuhu

walau bukan syawal pun,
jari nih nak menghulurkan se10 doploh pon bole jari menghulurkan salam kemaafan.
kalau ada yang terkasar, terguris, terhiris apa2 yang nurhawa dah lakukan.

semangat baru bulan September!
:D

Comments

Popular posts from this blog

Part 1- Percutian ke Perth, Australia Julai 2016

Muka Senget.

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk