review shopping di #Padieka

eh nih salah satu online shop yang hosem!
selalu je | OutOfStock| 
sebab barang dy hosem!
price reasonable!

eh online shop mane satu nih?
nih laa >> Padieka.com
so, far dah pernah beli at sini 3kali!
alhamdulillah rezeki aku dengan online shop ni kukuh
tiap kali dorang release new item aku salah sorang yang berjaya grap sehelai dua!
:D
*bangga*

harga dorang sangat terbaik dari ladang!
tapi harga not include fees bg poslaju!
watch out that!
material used on daebakk!
tapi masa korang nak beli tuh korang kene tahu 
sebenarbenarnya ukuran badan korang
jangan teruja je nak beli gojes item then lupe ukuran badan untuk elak
daripada korang pakai baju macam sarung nangka!
:D
huhuhuhu

packing dorang pon nampak pro.
jum tengok hasilnya!

pandang atas!

siap invoce sekali

see material dia!

suka design *misai* tuh!

rare je packing lua ! haha
nih aku beli skirt
tapi aku xrasmikan lagi 
sebab labuh sapu lantai.

de satu dress fishtail yang aku suka sangat!
fishtail. 

abaikan muka comotmomot 
*ayatzilatuh*

then yang peplum fishtail yang aku beli akuk dah jual balik sebab 
xcantik aku pakai
huhu

btw, 
selamat ber-shopping!

;)

Comments

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story