wanna be strong

assalamualaikum

:: kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang ::

woo, lately nih haku diklasifikasikan "busy" . . ^^Y
kenape?
as usually my fanatic fans punye pasai laaa . .
*assigmentsss laaaa actually

sabtu lepak group Qs-Bina wat program
it is
delegasi UiTM-UTM
QS-BINA & PERUBAHAN
=)

sangat hosem!
 *UiTM shah alam

cam-cam la xtvti yg disedia kan
*skema giler ayat . .
haku masuk xplorace!
1 group gan abg paroi
naek balai cerap, g N28, FKM, kandang kuda
sangat fun + sweat + sunlight = PENATTtTTtTTTTT ! !
#seminggu badan aku sakit panjat balai cerap tuh dari B11


then tiz weekend pulk de program
KHIDMAT MASYARAKAT DAN PENDIDIKAN Y.T.M TUNKU ABDUL RAHMAN 2011 SIRI II
(PUTRA '11)

panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangkan nama nye =D
tugasnya pon bannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnyak!
aku incharge part PERTANDINGAN MEWARNA
took simple but complicated =)
*chillllax
4 info program nih 4hari
dari jumaat-senin
at senggarang, batu pahat


ok, hari nih firstyme shopping sensorang!
terasa aku nih sangat hosem+cool
^^,
g jj, tmn U jew
tersangatlahh banyak less sane sini
aku beli bedsheet :D
motif?
bedsheet aku semalam ditumpahi tehoais
=.="
malass nak basuh and tunggu bedsheet aku kering
g laa menapak ke jj sensorang!
xsanggup aku nak tido tanpa bedsheet
terasa cam askar pulk
cukup laa 1 mlm aku jadi askar

shopping purse, present 4 family angkat, dairi 2012, SS starterkit dll.
also chococoolblog ^^,
my feveret

habesss suda . .
sekian

#sangat seronok shopping sorang2 =)


nih la hasil shopping sensorang td :)
#abaikanyangtakberkenaan,sekian

Comments

  1. awak...onie join GA dari page misslily.... bukan beg free tu,hadiah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

RESEPI: Ayam Cheesy Buttermilk

REVIEW; Train to Busan by cik hawahijau

Susu Coklat Farm Fresh Love Story